06 iunie 2016

Claudia Bădălău, o noapte întreagă pe tocuri, fără să obosească




Claudia a avut parte de nunta visurilor ei, așa cum și-a dorit încă din copilărie. Petrecerea a avut loc într-un spațiu superb, cu multe flori, la Ambasad’Or, iar mireasa a fost tot timpul în centrul atenției. Îmbrăcată într-o rochie albă, de la care nu îți mai puteai lua ochii, Claudia a strălucit din cap până în picioare și cu siguranță va fi un model pentru viitoarele mirese.

Irka Shoes a avut onoarea să facă la comandă încălțările Claudiei, pentru cea mai frumoasă zi a ei. Aceasta a ales o pereche de săndăluțe cu aplicații strălucitoare, pe care le-a dorit în culoare alb mat față de modelul predefinit văzut pe facebook-ul Irka Shoes.  Multe mirese se tem să poarte tocuri înalte la nuntă, însă Claudia a vrut să fie la înălțime și a ales sandalele Irka Shoes cu toc de 10 cm. Rochia tip prințesă a fost realizată în mare secret, nici măcar soțul nu a știut detalii până în ziua nunții.
În această pereche de sandale, mireasa a rezistat 24 de ore, și cel mai important accesoriu al ei a fost zâmbetul de fericire."Recunosc, am ales de mult timp, mai multe perechi de încălțări pentru acest eveniment. Însă cele care mi-au dat sentimentul acela de basm, de feeric, dar mai ales de confort, au fost sandalele Irka Shoes, de aceea am ales să le port în ziua nunții mele. Sunt realizate din piele, de Irina Calancea, designer de pantofi, care aduce fericirea la picioarele fiecăruia. Mi-a atras atenția pentru că a lansat recent un nou concept, special pentru mirese, menit să aducă un plus de magie contemporană: cererea în căsătorie cu pantoful potrivit. Rochia a fost o surpriză pentru toată lumea. Îmi place foarte mult tot ce face celebrul designer Murad Zuhair și de aceea mi-am dorit să port în această zi special o creație a sa. Nu cred că este relevant prețul, pot doar să spun că m-am simțit minunat în ea și asta este tot ce contează" povestește Claudia.

Noi îi mulțumim că ne-a acordat votul de încredere și îi dorim căsnicie fericită! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu